Ortodonti olarak bilinen diş teli tedavisi için kliniğimize başvurabilirsiniz. İzmir Ortodonti alanında uzmanlaşmış olan deneyimli hekimlerimiz ve en uygun şartların sağlandığı klinik ortamımızda hastalarımıza hizmet sunuyoruz. Ortodonti tedavisi karşıyaka oldukça eski bir yöntem olmasına rağmen tüm dönemlerde etkili sonuçlar vermeyi sürdürmüştür. Bu nedenle diş teli tedavileri bugün de üstelik yetişkinleri de içine alarak çok sayıda insanda başarıya ulaşmaktadır. Diş teli fiyatları birçok faktöre göre değişken özelliktedir.

Diş Teli Tedavisi Ne Kadar?

“Diş teli fiyatı nedir? “ sorusu sıkça merak edilmektedir. Diş teli için tek bir fiyat vermek mümkün değildir. Hastaların ihtiyaçları, tercihleri, kullanılacak malzemeler, tedavi süresi ve diş teli türü gibi çok sayıda unsur fiyatları etkilemektedir.
Diş teli fiyatları İzmir için fiyatları değiştiren en önemli kriterler aşağıda verilmiştir:
Diş telinin malzemesi, kalitesi, markası vb. özellikleri
Ortodonti tedavisinin ne kadar süreceği
Dişlerin ne kadar çapraşık olduğu
Diş teli tedavisinin alt çeneye mi üst çeneye mi ya da her ikisine birden mi yapılacağı
Kliniğin şehri ve semti
Kliniğin kalitesi ve koşulları
Diş hekiminin tecrübesi
Diş tellerinin malzemeleri tedavi fiyatlarını önemli ölçüde değiştirmektedirler. Diş teli fiyatları 2018 için bu belirtilen koşullar doğrultusunda belirlemeler gerçekleşmektedir.
Diş Telindeki Malzemeler Fiyatları Nasıl Etkiler?
Ortodonti tedavisi için başvuranlar hangi diş telini kullanacaklarına hekimleri ile beraber karar verirler. Bazen hastanın isteği tam olarak onun ihtiyacına uygun olmayabilir. Diş hekimlerimiz konu hakkında önemli yönlendirmeleri ve bilgilendirmeleri yapmaktadır.
Diş teli için metal, şeffaf ve lingual braketler kullanılmaktadır. Burada metal malzemeli diş telleri en ekonomik seçenektir ama kesinlikle etkisiz değillerdir. Metal teller dişleri düzeltmekte oldukça etkilidir. Çapraşık ve yamuk dişler için metal diş teli iyi bir çözümdür.
Şeffaf diş teli fiyatları ise metal diş tellerine göre daha yüksek olmaktadır. Bu noktada markanın da önemine vurgu yapmak gerekmektedir. Çok ucuz şeffaf teller vardır ancak bunlar kalitesiz Çin mallarıdır. Şeffaf braket kullanımı görüntü açısından metalden rahatsız olacaklar için iyi bir seçenektir ancak sıkılıkları ve renkleri sert plastikten yapıldıkları için zamanla değişime uğrayacaktır.
Amerika ve Avrupa markalı şeffaf teller yüksek kalitede üretilmektedir. Safir ya da seramik olma özelliğine sahiptirler. Esneme ya da renk değiştirme gibi sorunlarla karşılaşılmaz ve tedavi daha iyi biçimde gerçekleşebilir. Şeffaf diş teli fiyatları 2018 ortodonti tedavisinde diğer diş tellerine göre daha pahalıdır.
Lingual diş telleri ise tel kullanmak istemeyen ve bunun yaratacağı görüntüden huzursuz olacak yetişkinler için alternatif olarak sunulmaktadır. Aslında ortodonti tedavisini uzatan bir tel türüdür. Görünmemesi avantaj olsa da pahalıdır ve şeffaf teller daha çok tercih edilmektedir. Şeffaf tellerin zaman zaman yeterli olmayacağı daha ciddi diş sorunları mevcutsa o zaman hastalar bu yöntemi deneyebilirler.

Yetişkinler için Diş Teli Tedavisi

Yetişkinler de özellikle şeffaf tel tedavileri ile dişlerindeki çapraşık görüntüyü giderebilme imkanını bulabilmektedirler. Diş teli için en hızlı ve etkili dönem çocukluk dönemdir. Buna rağmen yetişkinlerin de dişleri tel desteği ile hareket ettirilebilmektedir. Kliniğimize çok sayıda yetişkin başvurmaktadır.
İzmir diş teli fiyatları kliniğimizde oldukça uygundur. Hastalarımızın her birinin kendine özel ihtiyaçları olduğundan fiyatlar da buna göre çıkartılmaktadır. Örneğin bir hastanın iki çenesi için de tel tedavisi yaptırılabilir; bu durumda fiyat yükselecektir. Bazı hastalarımızın iyileşme süreci hızlıdır, bazılarında daha yavaş bir süreç gözlenmektedir.
Kaliteli malzeme kullanımı ve profesyonel hizmetleriyle güven veren kliniğimizden ortodonti tedavisi için randevu alabilirsiniz. Diş teli fiyatları muayeneniz sonucunda size net olarak belirtilebilecektir.