implant dis fiyatlari ne kadar

İmplant diş fiyatları belirlenirken dikkate alınan bazı faktörler bulunmaktadır. Bu nedenle doğrudan fiyat belirlemesi yapmanın mümkün olmadığını söylemek gerekmektedir. Hasta alanında uzman bir diş hekimine muayene olarak tedavi hakkında fiyat bilgisi edinebilmektedir. Bununla birlikte genel olarak implant diş fiyatları hususunda belirleyici olan noktalar şu şekilde sıralanabilmektedir:

• Hastanın mevcut diş yapısı ve dişlerindeki problemler fiyatlarda değişikliğe neden olabilmektedir.
  • Hastaya kaç adet implant diş tedavisi uygulanacağı fiyat konusunda belirleyici olan bir diğer etkendir.
  • Hastanın çene yapısı belirleyici olan bir diğer noktadır.
  • İmplant diş tedavisinde tercih edilen malzemenin kalitesi fiyatlarda değişikliğe neden olmaktadır.
  • Tedavi gerçekleştirecek diş hekiminin uzmanlık seviyesi fiyatları değiştirmektedir.

İmplant Diş Tedavisi Faydaları

İmplant diş tedavisi avantajları nedeniyle popüler olan diş tedavisi seçeneklerinden birisidir. Tedavinin genel faydaları şu şekilde sıralanabilmektedir:

• Dişlerdeki estetik problemler giderilerek estetik ve doğal bir görünüm sağlanmaktadır.
  • İmplant dişler doğal dişler ile birebir aynı görünüme sahiptir. Bu nedenle yapaylıktan uzak bir tedavi olarak nitelendirilebilmektedir.
  • İmplant tedavisinde implantlar hastanın kemikleri ile kaynaşmaktadır. Bu sayede son derece kalıcı bir tedavi olduğu söylenebilmektedir.
  • İmplant diş tedavisinin kullanım ömrü yüksek bir tedavi olması, implant diş fiyatları hususunun da son derece makul bir seviyede olmasını sağlamaktadır.
  • Ağız yapısı ile tam uyumlu bir tedavi olması, rahat kullanım imkanı sunmaktadır.
  • Diş kayması problemleri tedavi ile engellenmektedir.
implant dis tedavisi
implant dis nasil yapilir

İmplant Diş Tedavisi Uygulanabilecek Kişiler

İmplant diş tedavisi gerçekleştirilebilecek kişiler konusunda ilk belirleme yaş konusundadır. Hastalara implant tedavisi yapılabilmesi için çene ve yüz gelişiminin tamamlanmış olması gerekmektedir. Bu nedenle de 18 yaş sınırı olan bir tedavidir. Diğer sınırlamalar şu şekilde listelenebilmektedir:

• Hastanın çene yapısının implant tedavisine müsait olması gerekmektedir.
  • Hastanın kemik erimesi problemi olmaması gerekmektedir.
  • Diyabet gibi kronik hastalıkları olan kişilerin öncelikle hastalığının belli bir düzene oturmuş olması gerekmektedir.

Ayrıca implant tedavisi yöntemlerine yazımızdan bakabilirsiniz.

İmplant Diş Tedavisi Kullanım Süresi

İmplant diş tedavisi kullanım ömrü konusunda bir belirleme yapmak gerekirse, ömürlük bir tedavi olduğu söylenebilmektedir. Tedavinin bu kadar uzun ömürlü olması, implant diş fiyatları belirlemelerinin de kısa süreli diş tedavilerinden daha makul bir seviyede olmasını sağlamaktadır. Bununla birlikte implant diş tedavilerinin kullanım ömrünü etkileyen bazı etkenler olduğunu söylemek gerekmektedir. Bu etkenler şu şekilde sıralanabilmektedir:

• Kişinin ağız ve diş bakımına gösterdiği özen
  • Kişinin beslenme düzeni
  • Diş kontrollerine gösterilen özen