porselen dis fiyati

Porselen diş kaplama tedavisi orijinal diş yüzeyinin sağlam ve hem diş hem de diş etleri ile uyumlu bir malzeme ile kaplanmasıdır. Diş estetiğinin en temel unsurlarından biri olan kaplama tedavilerinde porselen kaplama en yaygın olarak başvurulan tedavi biçimlerinden biri olarak tanımlanmaktadır. Porselen diş nedir sorusu için farklı değişkenler dikkate alınarak yanıt verilebilir.

Porselen diş kaplama tedavisi sayesinde hastalarda ideal bir ağzı görünümü ve fonksiyonu için gerekli ortam sağlanır. Bu sayede hem işlevsel anlamda hem de gülüş estetiği açısından yüksek fayda hedeflenmiştir. Dişlerde kaplama tedavileri için hasta özelinde farklı yöntem ve teknikler izlenebilir.

porselen dis ucreti
porselen dis nasil yapilir

Porselen Diş Kaplama Kimlere Yapılır?

Porselen diş yapımı diş hekiminin tavsiyesi veya hastaların ihtiyaçlarına göre belirlenebilir. Estetik açıdan faydalarının yanı sıra çeşitli durumlarda porselen diş yaptırılması zorunluluk haline gelebilir. Halk arasında ağırlıklı olarak kaplama veya takma diş olarak adlandırılan protezler kendi içinde farklı sınıflara ayrılmaktadır. Bunlardan biri olarak porselen dişler:

• Diş çürükleri,
  • Diş kayıplarının yaşanması,
  • Dişlerin aşırı hasar görmesi,
  • Dişlerin işlevini yitirmesi,
  • Gülüş estetiği vb.

Nedenlere bağlı olarak uygulanabilir. Söz konusu sorunlara sahip kişiler için uygulanan porselen tedavisinde temel hedef hastanın yüzü ile uyumlu ve en doğal görünüme sahip protez dişleri oluşturarak, kişinin çiğneme, konuşma ve diğer işlevsel unsurları yerine getirmesini sağlamaktır.

Porselen Diş Kaplama Tedavisi Çeşitleri Nelerdir?

Porselen diş tedavisi çeşitleri arasında porselen türüne ve kaplama yapılacak alana göre farklı tip yöntemler tercih edilebilir. Diş kaplama işlemi tüm dişler için yapılabileceği gibi sadece belirli bir diş veya diş grubu içinde yapılabilir. Porselen diş nedir sorusu için bu nedenle ilk yapılması gereken hastaya en uygun kaplama yönteminin hekim tarafından belirlenmesidir. Porselen diş kaplama uygulamaları:

• Empress diş kaplama (önlü arkalı tüm dişler kaplanır),
  • Ön diş kaplama,
  • Tek diş kaplama.

Olmak üzere üç farklı sınıfta gruplandırılabilir. Kişinin ağız ve diş yapısına göre en uygun tedavi yöntemi tercih edilecektir.

Zirkonyum diş tedavisi nasıl yapılır? Yazımızdan inceleyebilirsiniz.

Porselen Diş Kaplama Fiyatları

Porselen diş fiyatları uygulama sırasında tercih edilecek ürünlere ve yöntemlere göre değişmektedir. Bu nedenle herkes için standart bir fiyattan söz etmek mümkün değildir. Hastanın gelen sağlık durumu, beklentileri ve diş hekiminin tavsiyelerine göre ideal protez tedavisine karar verilmesinin ardından fiyatlar belirlenebilir. Bunun dışında porselen diş nedir sorusunun fiyatlar açısından değişmesindeki en büyük neden kullanılan protez ürünlerinin çeşitliliğidir.